Saturday 14 April 2012

Busy . -_____-

Assalamualaikum, hello n Hai. :). Whoahh, bulan ni busy gle. Anyway dah lama tak meng'update' post. Blog ni pon dah bersawang, berhabuk. Busy ngn kawad, pantun. Huhu T-T . Two weeks lagi dah peksa. Acano ni ? -______- Whatever lahh.

------------------------------------------------

Actually pertandingan kawad 21. Mati mati ingat 28. Gelabah lahh. Nasib baik lahh semua budakk cepat pick up. Aku jadi komand. Ocehh, bangga *kembang.. Tapi takk payah nk bangga sangat lah kan ? copy ayt mirza jap. Ank ank buah aku.. Jeng jeng jeng. 
  • Intan Nabila (Adik Kak Intan Dyana)
  • Anis 
  • Syuhada
  • Aisyah
  • Lina Nadhirah
  • Lina Najiha (kembar) :)
  • Ain 
  • Natashah
  • Aqillah Nazihah.
Kalau budak lelaki tuh. Tak beberapa ingat lahh. Diorang ank buah PG. Kisah ap kan? Muahaha . Jahat takk ? Aku, Atikah n PG.. train budak budak ni. Alhamdulillah.. semua berjalan lancar

------------------------------------------------

 Pertandingan pantun next week. Kitorang just supporter jee. Yang bertanding tuh akak n abg pagi. Hee. :3. Besok ad rehearsal penuh. Aku sebgai pemantun kelima. Function aku just buat pengenalan n then duk diam macam tunggul. Yang berpantun just pemantun 1, 2, 3, n 4 . Hoho .
  • Hanani - pemantun 1 
  • Amirah - pemantun 2
  • Hafiey - pemantun 3
  • Akmal - pemantun 4 
  • Aku - pemantun  5
Kakak- 2 n Abg pagi. . :-
  • Kak Syuhada - pemantun 1
  • Abg Roy - pemantun 2
  • Kak Athirah - pemantun 3
  • Kak Nabilah - pemantun 4
  • Kak Adlina - pemantun 5 (jiran sebelah, hoho) 
So, for rehearsal pantun, just lawan dgn akak n abg pagi ni je lahh.  Intro diorang pun , boleh kira hebat.

------------------------------------------------

Kalau perasan , muka aku sekarang dah berbelang . macam kuda belang. Huhu T-T . Tak pe-2 . Berbekalkan hati yang waja, confirm boleh buat. Ocehh, ayat. *dipersilakanambilbaldikorang. Hoho , ok lah boii :)

No comments:

Post a Comment