Sunday, 5 February 2012

Maulidur Rasul

tak lame lagi hari maulidur rasul. korang tau tak hari tuh hari ap?? kalau yg dah tahu tuh. congrats..~ :))

 Maulidur Rasul ialah hari sempena kelahiran nabi Muhammad. s.a.w. :)) . Ingat tuh...! So berbanyak lha berdoa kat nabi kita ni.  bkn time maulud jer. time laen pun kene lha jgak . Sepanjang masa. ~ betapa besarnya kelebihan orang yang memuliakan majlis keputeraan Nabi Muhammad s.a.w, kerana bila berniat sahaja hendak mengadakan Maulud Nabi, sudah pun dikira mendapat pahala dan dimuliakan. Sememangnya bernazar untuk melakukan sesuatu yang baik merupakan doa dan dikira amal soleh. Hebat tak?! hebat kan.. :DD



Da hari maulud ni confirm lha sekolah cuti kan?? Huwaa.. cuti membosankan..! Nak g sekolah .. leh jmpe membe2 pastuh cuti neyh banyak pulak homework. . T-T . Kaki still sakit merentas desa semalam pnyer semalm.* ayad membelit. :P . Anyway merentas desa nisa nmpak no 23. terer tak?! tak dapat no pun just sumbang mata :P k. bye~

No comments:

Post a Comment